POSTOKEN AIRDROP ROUND 3

PoSToken adalah token kontrak pintar Proof-of-Stake yang pertama di dunia pada platform Ethereum. Ia berdasarkan Standard Token ERC20 dan melaksanakan semua kaedah piawai. Sebagai token Ethereum, PoSToken mula-mula melaksanakan mekanisme Proof-of-Stake, yang bermaksud bahawa setiap pemegang dapat memperoleh beberapa token tambahan hanya dengan memegang PoSToken untuk tempoh sekurang-kurangnya 3 hari, lebih besar atau sama dengan Zaman Koin Minimum.

Selain itu, idea PoSToken bukan sahaja mengeluarkan Token Ethereum mudah dengan Proof-ofStake tetapi juga untuk menentukan tanda Token Standard baru untuk token Bukti-Stok. Antara muka yang termasuk beberapa fungsi standard ditakrifkan dalam kod PoSToken, kami memanggilnya PoSTokenStandard, yang seperti standard ERC20. PoSTokenStandard adalah Token Standard baru yang direka khas untuk mengeluarkan token Proof-of-Stake dan dikekalkan oleh Pasukan PoSToken Dev. Walaupun ia adalah Token Standard yang tidak rasmi, kami akan melakukan yang terbaik untuk membina ekosistem keseluruhan dan sihat berdasarkan PoSTokenStandard. Serangkaian perkhidmatan dan aplikasi yang menggunakan PoSTokenStandard akan diwujudkan dalam masa terdekat. Masa depan bukti token Proof-of-Stakes bermula di sini dan kami percaya bahawa era baru Crypto Tokens akan datang.

Jumlah Bekalan Maksimum PoSToken ditetapkan kepada 10 Juta, tetapi kami hanya mencipta 1 Juta POS sebagai Pembekalan Awal. Bekalan Jumlah Max hanya akan dicapai dalam kira-kira 15 tahun atau sedikit lagi pada kadar faedah yang ditetapkan PoS. Sebaik sahaja 10 Juta dicapai, tidak lagi PoSToken akan dijana melalui PoS.

Menghantar urus niaga ke alamat anda sendiri dengan jumlah POS.Using MyEtherWallet.com atau Mist atau perisian lain yang boleh berinteraksi dengan kontrak untuk melaksanakan fungsi pudina () dalam kontrak pintar PoSToken.

POS 800K akan diedarkan kepada komuniti melalui udara percuma. Untuk membaca butiran lebih lanjut mengenai ubahan udara, sila lawati laman web rasmi kami.

Berikut ini link join Airdrop Round 3 https://airdrop.postoken.org/?r=59c8682e824





WRITED BY:



Comments